Bydelen vår

Om veien til tro

Hovedprogram

Tilbakeblikk på 2019 – Årsmelding og årsmøte

Da er årsmeldingen klar og det nærmer seg årsmøtet i menigheten som finner sted torsdag 27. februar.

Du finner mange gleder å lese om i årsmeldingen som du finner her.

Om du vil se nærmere på hva menighetens medlemmer vil snakke sammen om på årsmøtet, finner du det i innkallingen og saksliste her.

For ordens skyld; årsmøtet er åpent for alle interesserte, men bare medlemmer har stemmerett i sakene.

Vyborg-basar!

Velkommen til fellesskap og glede..

- i Kirken på Strømme!

Her finner du program for virksomhet og aktiviteter for VÅREN 2020:

En samlet oversikt over barne- og ungdomsarbeidet finner du forøvrig HER.

Kirken på Strømme – et sted å komme hjem

Kom & Spis

Og en gledens dag ble det

Gledens dag!

God start på året!

Ny pastor i menigheten

En jurist – og nå pastor! – som har en lengsel etter å gå sammen med enkeltmennesker og grupper i prosesser som vokser tettere til Gud og lærer å leve mer og mer som hans barn i hverdagen.
 – Lite, eller ingenting, svarer hun kjapt. For vi må jo spørre vår nye pastor om hva hun vet om Kristiansand og bydelen Randesund, hvor hun skal bo og tjene i fra nyttår.
    – Jeg har ikke vært i området over lengre tid noen gang, og har ikke noe spesiell kjennskap til stedet her. Så jeg gleder meg til å lære Randesund å kjenne – både menigheten, kirkelivet her og stedet som helhet.
    Vi fornemmer kanskje en liten variant av Pippi i dette?: Her har jeg aldri vært før, så her vil jeg sikkert trives. Vi må likevel spørre henne:
    – Hvorfor ville du til Randesund Frikirke?