Misjon

Blir DU med og gir en hjelpende hånd?

Les mer om dette her.

Misjonsmesse lørdag 14. november

Vårens vakreste eventyr!

Misjonsmesse 2011

Lørdag 12. november er dagen for årets misjonsmesse (den 28. i rekken). Dette er dagen hvor "halve Randesund" samles til en av byens mest attraktive førjulsmesser. Salgsbodene bugner av fine gaveideer, hundrevis av flotte gevinster loddes ut, kafeteria med deilig mat (høye smørbrød), aktiviteter for barna - og du kan møte mange hyggelige mennesker.

Vi står sammen om oppdraget!

Misjonsweben er publisert til nett.
Det er en fornøyd Inge Auberg, koordinator for misjonens hjemmearbeid som forteller om misjonenes nye webside.

Misjonsmessa 2010

Lørdag kl. 11. 00 starter Misjonsmessa opp.
Åresalg, kafeteria og salgsboder hele dagen.

Får konflikten fra begge sider

Silje Wiig-Andersen (23) er utsending for Frikirken og jobber for det palestinske bibelselskapet på Vestbredden, men er bosatt i den jødiske delen av Jerusalem.  Les hennes inntrykk og opplevelser fra den tragiske Gaza-krigen i intervju med NRK her.

Misjonsmessa

10. november var dagen med stor D! Tradisjonen tro ble Misjonsmessa også i år en suksess. Dagen er et ubestridt høydepunkt for de med misjonsinteresse, de med vinnerlykke og for småfolk som liker ansiktsmaling.

Syndicate content