Ut På Tur

Glatt føre og god stemning på første turen

Ut på tur! het det i invitasjonen til første  tursøndagen dette semesteret den 28. januar og Ann Kristin Lauritsen blir "Tur-los" ble det opplyst.
    Og mellom 25 og 30 små og store deltok på årets første ut på tur til det kjente stedet for mange i Randesund, Nygård. På et delvis glatt føre.
    - Men det ble fyrt opp to bål og stemningen var god. I tillegg var det satt opp en line hvor de som ønsket, kunne få prøvd balansekunstene, forteller Torgeir R i sin rapport med tilhørende bilder.
    Det legges opp til tur siste søndag i måneden fremover og dersom du har lyst til å være med og være tur-los en søndag, så ta kontakt med kontoret, meldes det.

Om Oss

Ut På Tur er hovedmenyen for menighetens fellesturer - enten det er mer ekspedisjonsaktige turer til fjells og til vanns for "de utvalgte" - eller det er de små turene i Randesundsskauen med de minste i bæremeis og stolte besteforeldre.

En aktivitet er angitt med egen nettside (menyen t.h.):

• Joggegruppa - navnet sier det meste...?

Forøvrig kan det inviteres på kort varsel til trivelige, familievennlige turer i Randesund og omegn etter en del gudstjenester. Følg med - og heng med - om du vil!

Joggegruppa

Joggegruppa i Randesund Frikirke møtes hver søndag kl 2000. I sommerhalvåret møtes vi ved parkeringsplassen v/lysløypa (langs Dvergsnesveien) – også kalt «Hellands plass», og i vinterhalvåret er oppmøte ved Coop Extra, Vardås.
    Oppmøtet varierer noe, men det er stort sett fem til ti menn og noen kvinner i sin beste alder som møtes for en times løpetur.
    Ukentlig informasjon gis på Facebook-gruppen «Søndagsjogging – Søm».  Her kan alle interesserte bli medlem.

Kontaktpersoner: Jan Helland, mobil 45429973 eller Dagfinn Nesje, mobil 93403536

Syndicate content