Barn og Ungdom

Friik og reTRO har startet høstsemesteret!

reTRO startet opp igjen fredag 16. august, og samles hver fredag kveld. Semesterprogrammet finner du under Barn og Ungdom i menyen til venstre. Dette er supert å være med på for deg som går på ungdomsskolen, velkommen skal du være!
Friik startet fredag 23. august,  med aktiviteter på speidersenteret. De samles annenhver fredag. Semesterprogrammet finner du under Barn og Ungdom i menyen til venstre.Dette er et tilbud for deg som går i 5.-7. klasse.  Velkommen!!!!

Storfredag!

Barnas Vennefest

Som dere ser av plakaten blir det igjen Barnas Vennefest på Dvergsnes skole (Valsvigveien).  Dagen er lørdag 19. mars og festen varer fra kl. 16-17.30
Få med deg venner og bli med, dette blir gøy!

Besøk av KRIK på Holte skole

Samling med Volleyball-turnering, for kirkas ungdommer fra 8. klasse og oppover - på Holte skole fredag 5. november kl. 19-22.

BARNAS VENNEFEST!

Så er det igjen tid for en ny "Barnas Vennefest".
Lørdag 20. mars kl. 16 -17.30 på Nye Dvergsnes skole, Valsvigveien.
Ta med deg venner og kom!

Barn og ungdom

Du finner mer info om menighetens barne- og ungdomsarbeid for de enkelte enheter under Barn og Ungdom i menyen t.v.

En samlet oversikt innenfor de forskjellige aldersgrupper ser du her:

Regler og retningslinjer

1) Om sikkerhet på tur for speidere.

Meningsmøte om ungdomsarbeidet i menigheten

Onsdag 14. November   kl: 19:30
Syndicate content