TØFF

TØFF = Trening og Øvelse For Fjorårskonfirmanter

TØFF-kurs er et ledertreningsopplegg vi tilbyr sammen med de andre Frikirkemenighetene på Sørlandet. Etter konfirmasjonsleir og konfirmasjon i august, kan de som ønsker det fortsette å treffe mange av vennene de var på leir med, og dessuten få god undervisning om kristent lederskap, ved å delta på TØFF.

Vi møtes en onsdagskveld i måneden i Kristiansand Frikirke fra kl 18:00 til 21:00. Der kommer TØFF-ere fra østre del av Agder. En vanlig kveld inneholder mat, lek og moro samt undervisning, gruppesamtaler og bønnevandring m/lovsang. I begynnelsen av skolens sommerferie arrangeres det en team tur til Kaliningrad der vi blant annet besøker barnehjem, ungdomshjem, og bidrar med hjelpesendinger og matutdeling. Dette er en tur som har betydd mye for ”TØFF-erne”som har deltatt. Som en av deltakerne sa: "Konf-leiren var gøyest, men Kaliningrad-turen betydde mest for troen min."

Andre nettsteder

Her kan det komme relevante nettsteder for TØFF.

Program for TØFF er internt for deltakerne.

Henvendelse til menighetskontoret.

Syndicate content