Misjonsringen

Program for Misjonsringen

Vanlig møtedag for Misjonsringen er tirsdager fra kl. 19.00 i Randesund Frikirke.

For utskrift: Trykk på programmet!

Be for misjonen!

Bønn er en viktig del av Misjonsringens arbeid. Du kan lese mer om bønn for Frikirkens misjonsarbeid (under Misjonsressurser) her: www.frikirken.no/misjon. Her finner du oppdatert bønneliste og tilgang til bønnefolderen som kan bestilles eller skrives ut herfra. Her finnes også mye annen nyttig misjonsinformasjon.

Bønnefolderen blir også utlagt i hallen i kirka. Og du kan lese mer om bønn og misjon i menigheten vår i hovedmenyen t.v.

Om oss

Misjonsringen består av godt voksne damer som er interessert i misjon. Møtene holdes nå i peisestua i Randesund Frikirke, hver andre tirsdag i måneden, kl 19.00. Misjonsringen har også ansvaret for kirkekaffe en gang i blant, samt at vi hjelper og bidrar ved Vårmarkedet og Misjonsmessa.

Under samlingene er det talere som er engasjert i misjon, misjonskontakten orienterer om aktuelle saker, og vi har forbønn for medarbeidere som kirken har ansvar for.

Misjonsringen ble startet i april 1991. De som dro det i gang var Anny Lie, Grethe Sagen, Solfrid Strømme Nielsen og Annlaug Almås. Misjonsringen var med andre ord 25 år i 2016. Du finner glimt fra jubileumsfeiringen her

Misjonsringen, Årsmøte

Tirsdag 11. Februar   kl: 19:00

Misjonsringen

Tirsdag 14. Januar   kl: 19:00

Misjonsringen, adventsmøte, besøk av Reidun Sodefjed.

Tirsdag 10. Desember   kl: 19:00

Misjonsringen, besøk av Silje og Kjell Audun Herje